2010. január 28., csütörtök

Várakozáááás....

Annyira kétségbe vagyok esve. Az előző programunknál beültetés után volt kis görcsölgetés, ami jelezte a beágyazódást. Most semmi. De annyira semmi, hogy már ijesztő. A férjem azt mondta, hogy lehet, hogy ez a jó. A múltkor görcsölt, de nem maradt meg egy sem. Most nem görcsöl, tehát tuti megmaradnak, vagy legalább egyikük. Bár igaza lenne! Olyan jó lenne ha valaki kicsit megerősítene abban, hogy ez jó, vagy nyomon lehetne követni, hogy bent van, vannak-e még...
Mindenesetre igyekszem sokat pihenni, ma fel is polcoltam a lábamat. Azt olvastam valahol, hogy ez tuti módszer. Hát rajtam ne múljon! Nyomkodom a napi 3x2 Utrogestant (sárgatest hormon ami segíti a beágyazódást), és pihi ezerrel. Na azért nem fekszem megállás nélkül, kicsi felkelek mosogatok, wc, kaja, de a porszívózást meg a bevásárlást kihagyom. Szerintem ennyi kell. Majd meglátjuk...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése