2010. január 6., szerda

Felgyorsultak az események

Bementem hát ultrahangra. Nem számítottam semmi jóra, mert nekünk soha semmi nem megy könnyen. Amíg eljutottunk ide, addig átestem január óta még egy műtéten, magas volt a prolaktin szintem, magas volt a pajzsmirigyem, annyi gyógyszert szedtem, hogy kajára már nem is volt szükség, mert jóllaktam ezekkel.
Meglepett a dokim. Megkaptam az első szurikat. Gonal-F-et, és Clostibegyt. Nyolc nap múlva petesejtleszívás (punkció), öt nap múlva visszaültetés (ET). Olyan boldog voltam amikor bent voltak. Két kis embriót kaptunk vissza, akik állítólag gyönyörű szép nagyok voltak. Ja, azt nem is mondtam, hogy nagyon jó eredményekkel büszkélkedhettünk. 13 petesejtünk lett, amiből 12 meg is termékenyült.
Visszaültetés előtt megleshettük őket. A mai napig látom őket a lelkiszemeim előtt. Nekem felejthetetlen volt a látvány.
Amikor visszakaptuk őket, még egy órát pihiztem a Kaáliban, aztán mehettünk haza. Kaptam Utrogestan golyókat napi 3x2-t, ez a beágyazódást segíti (sárgatest).
Elindultunk hát haza...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése