2010. január 6., szerda

Jajj, de nehezen indul:(

2009. január 12.
Az első randi a kaális dokival. Érdekes volt. 13ezerbe került egy orvosi megbeszélés, ami alatt elmondta a doki a program menetét, amit nagyjából már tudtam, mert utánanéztem a neten. Visszaküldött a dokimhoz, hogy blokkoljuk a hormonháztartásomat a ciszták miatt, mert azok nagyon nem jók ha vannak. Plusz kért néhány hormonvizsgálatot, pajzsmirigy értéket. Jó kislány voltam, már aznap hívtam az én istendokimat, hogy segítsen.
Meg is beszéltünk egy találkát, amikor felírta nekem a Danoval nevű csodaszert, amit úgy gyűlölök azóta is. Elég keményen férfiasodsz tőle. Nekem olyan mély hangom lett, hogy azóta itthon sem énekelek, mert engem idegesít, hogy a magas hangoknál egyszerűen nem jön ki hang a torkomon. De legalább miután abbahagytam a rekedtség elmúlt, meg talán kevesebb pattanás van a fejemen.
Azt hittem akkor híztam sokat. Hát csajok van egy rossz hírem. A lombik alatt kapott hormonkészítményektől indultam csak hízásnak igazán. Egy év alatt kb. 10-15kg jött fel. Szegény férjemet már kikészítem a siránkozásommal, hogy hogy nézek ki. De Ő nagyon drága, azt mondta, hogy így is tetszem neki, és egyáltalán nem vagyok gáz. Hát nem édes?
Na visszatérve a programra. Augusztusban kellett visszamennem, akkor vizsgálták meg a leendő apukát is (vele szerencsére minden oké 80%-os lett). Ezután jött az én ultrahangom. Jól indultunk, mert látott a dokim egy tűszőt, ami szerinte két héten belül meg fog érni, és az nagyon jó lenne, mert akkor nem kéne fogamzásgátlóval kezdeni. Két hét, na persze. Kicsit hitetlen voltam. Ugyan honnan tudná, hogy két hét... És lám igaza volt. Pontosan két hét múlva megjött. Nagyon boldogan vettem a mobilt és hívtam. Büszkén újságoltam, hogy megjött! Behívott egy újabb ultrahangra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése