2010. január 6., szerda

Második felvonás

Novemberben újrakezdtük. Most Marvelon fogamzásgátlóval indítottunk. Szedtem egy hónapig, aztán megjött, aztán megkaptam az új injekcióimat, merthogy ezúttal kétfélét kaptam, viszont nincs gyógyszer. A múltkor annyira profin beadtam a szurit, hogy most nem is féltem tőle. Pedig ez más kicsit. A Gonal-F-fel nincs is gond, de a Suprefact egy kissé kellemetlen. Tegnap (2010.jan.5) adtam be az elsőt és úgy bepirosodott a hasam, plusz viszketett mint állat, hogy először meg is ijedtem, hogy vajon ez normális? Utánanéztem, sajnos normális:( De kemény vagyok, mindent kibírok a cél érdekében. Volt már rosszabb is, pl. katéter:) Na nekem eddig az volt a csúcs. Szóval ez a szuri ahhoz képest leányálom. Érdekes, hogy kb. egy-két óra múlva már éreztem a hatást. Úgy szúrt a petefészkem, meg bele-belenyilallt. Ma a másik oldalra kell adni. Most másképp csinálom. Előbb adom be a Gonal-F-et, utána a másikat. Hátha jobb lesz. Annak legalább vékonyabb a tűje. Kevésbé kellemetlen. Sőt, igazából a Gonal-F meg se kottyan.
Érjetek csak petesejtek!
Drukkoljatok, hogy most is sokan legyenek! 11-én megyek először ultrahangra. Szerintem január végén már bent is lesznek a kis embrióink.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése