2010. január 6., szerda

Irány a Kaáli!

Lombikbébi program. Semmit nem tudtunk róla. Senkit nem ismertünk aki részt vett volna benne. Azért is kezdtem el írni ezt a blogot, mert tudom milyen nehéz amikor tanácstalan vagy, és mindenhol segítségért, tanácsokért, tapasztalatokért kutatsz. A műtét után felhívtam a Kaálit és januárra kaptunk időpontot. Idő közben kiderült, hogy csak házaspárok vagy regisztrált élettársak vehetnek részt a programon. Naggyon király. Én nem így akartam férjhez menni:(((( De mivel muszáj volt, gyorsan összeházasodtunk. "Nagyon romantikus" volt:( Lefoglaltuk a legelső időpontot, se menyasszonyi ruha, se lagzi, csak ketten voltunk meg a két tanu. Pedig az apukám úgy szerettem volna ha ott van, de nem volt rá lóvé. Pontosabban tudtuk hogy a lomikozás egy kész anyagi csőd lesz, ezért döntöttünk így.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése