2011. szeptember 23., péntek

Kontroll

Kedden voltam a dokimnál, hogy kielemezzük a laboreredményeket. Amikor meglátta a magas cukromat (9,5), eléggé meglepődött. Azt mondta, hogy még ilyen helyzetbe soha nem hozta ez a gyógyszer, általában a lányok ilyenkor terhesen jönnek vissza. Hát erre csak annyit tudtam mondani, hogy már megint én vagyok az a bizonyos kivétel aki erősíti a szabályt. Azonnal kapta a recepttömbjét és máris véste rá az új gyógyszert amit Eucreas-nak hívnak, de a dokinénim csak Eufrásznak becézte.:) Úgyhogy most úgy néz ki a napom gyógyszer szempontjából, hogy reggel éhgyomorra egy L-thyroxin, reggeli után egy eufrász, ebéd után adimet, vacsi után megint eufrász. Négy hét múlva kajálós két pontos terhelésre van időpontom, aztán meglátjuk hogyan reagálok az új gyógyszeremre. Eddig mindig a második jött be, valamiért én kivételes vagyok, sose az jön be ami a nagy többségnek:)
És hogy egy kis jókedv is legyen a sok rossz mellett, történt egy kis vicces dolog tegnap:
a férjem legjobb barátjáéknál tegnap volt a beültetés, ugyanis sajnos ugyanebben a cipőben járnak mint mi. Na persze nem ez a vicc, hanem bement a férj a beültetésre és megnézte a mikroszkóp alatt a gyereknek valókat, ahol is látott egy pöttyön belül négyet (az Ő szavaival élve). Kérdése felém ezek után az volt, hogy akkor most nekik négyes ikreik lesznek?:)))) Azt hittem kifekszem a röhögéstől:))))))))

4 megjegyzés:

  1. Ági,
    látom már majdnem egy éve nem írsz .. remélem azért, mert időközben boldog család lettetek. Ha mégsem.. nem akarok beleokoskodni, de a vérvétel eredmények, amiket pár poszttal korábban leírtál.. az LH-d 2szer olyan magas, mint az FSH-d, ami tipikus PCOS indikátor, a PCOS pedig sokszor IR-rel jár együtt. Lehet, h érdemes lenne megnézni, nincsenek-e petefészekcisztáid, és ha vannak, elűzni őket..
    Üdv,
    Audrey

    VálaszTörlés
  2. Kedves Audrey, igen, elhanyagoltam a blogot rendesen, de sajnos nem ezért. Inkább mert belefáradtam, hogy megállás nélkül ezzel foglalkoztam. Sajnos azóta is küzdünk, majd ha lesz időm leírom. Nevetséges, hogy lassan három éve nem tudnak rendbe rakni:( Hol a pajzsmirigyem rossz, hol az inzulin, a prolaktin. Cisztaműtétem is volt pár éve, IR-em is van, pajzsmirigy alulműködésem is és már nagyon unom, hogy mindig találnak valamit:(

    VálaszTörlés
  3. Ági, most találtam rá a blogodra. Remélem azóta már sikerült rendbetenni a dolgokat és boldogan nevelgeted a babádat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos nem, csak úgy döntöttünk, hogy pihenünk kicsit.

      Törlés