2019. március 4., hétfő

Hát eljött ez a nap is, hogy lejárjon a határozatunk:( Mivel február 29-es dátum volt a három évvel ezelőtti határozaton és tudtuk, hogy elhúzódhat a hosszabbítás, így már januárban elkezdtem az intézkedést, biztos ami tuti, nehogy már hozva a szokásos formát, ne legyen meg időben. Tök jól indult a dolog, TEGYESZ néni mondta, hogy okés, küldi a Gyámhivatalba a kérelmet, szokásos kérdések hogy változott-e valami. Pár nap múlva hívott is a Gyámhivatalos ügyintézőnk, hogy akkor legyünk már olyan kedvesek és libegjünk be a hosszabbítás miatt. Hát ilyen gyorsan még  az életben sehol nem végeztünk:) Jó napot-tal és viszláttal együtt tíz perc alatt végeztünk amiben volt egy néhány oldal kinyomtatása és aláírások:) Hozzáteszem nem értem erre valójában miért van szükség, ennyi erővel eleve megadhatnák 4 évre, na mindegy. Innentől kezdve vártam türelmesen, hogy megkapjuk postán a jogerős határozatot. Eltelt majd' egy hónap mire mondom most már felhívom őket, mert két nap múlva lejár a határozat és nekem kéne az új de már sürgősen. Hát még jó hogy telefonáltam, mert kiderült, hogy a rohadék postás még egy értesítőt se dobott be nekünk, hanem simán visszavitte a levelet:( Na kocsiba be, melóhelyről el, mert másnap meg a gyámhivatalban nincs senki. Határozattal a kezemben irány haza. Mondom most már nyugi van, iszom egy jó kávét és egy hirtelen ötlettől vezérelve felhívtam az egyik alapítványt ahol várakozunk.  hogy hogyan szeretnék megkapni, elég-e e-mailben vagy menjen postán. Hát milyen jól tettem hogy felhívtam, mert ezek után jött a hideg zuhany. Három év várakozás után tudtam meg ugyanis, hogy rohadtul nem tetszik az alapítvány elnökének, hogy mi még mindig albérletben élünk. Mondjuk a miértjét elmagyarázhatná valaki, mert a mai világban egyrészt nem teheti meg mindenki hogy 60 milláért házat vegyen, másrészt abba nem gondol esetleg bele, hogy jobb egy albérletet röhögve kifizetni mint egy több milliós hitelt 20-30évre a nyakunkba venni??? Áááá szétrobbanok még most is ettől az eszetlenségtől:( Na lényeg a lényeg, hogy írtunk egy levelet is az elnöknek ( egy jó indulatú, kedves hölgy javaslatára), hogy mi történt velünk az elmúlt években, kitérve arra, hogy MIÉRT NEM VETTÜNK MÉG SAJÁT HÁZAT és csatoltunk egy friss fotót is. Kicsit várok, aztán rákérdezek a fogadtatásra. Ha még mindig nem vagyunk így szimpik, akkor meg lesz...juk magasról és a következő hosszabbításkor nem küldjük el neki a határozatot, vagy csak nemes egyszerűséggel mi sem szólunk ha máshonnan kapunk babát, ezt ugyanis nagyon "szereti". Itt tartunk most...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése