2011. március 22., kedd

Már nincs sok hátra

Múlt héten voltam az endokrinológusnál. Kielemezgettük az eredményeket. Hálistennek nem olyan rossz a helyzet mint ahogy én elképzeltem. Dokinéni megdícsért, hogy egy év alatt lefeleztem az inzulinszintemet, 18kg-ot ledobtam, a vasam rendbejött, már csak a pajzsmirigyet kéne lejjebb húzni, és ha így megy tovább, akkor ősszel belekezdhetünk a harmadik lombikprogramba. Ha be tudnám a sportolást szorítani az életembe, akkor eredményesebb lehetnék, de ez egyelőre nem megy:( Mindenesetre kicsit megnyugodtam. Úgyhogy most a nyáron kipihenjük magunkat, összeszedjük minden erőnket, és összehozunk minimum egy babát:)

4 megjegyzés:

  1. Szia Ági!
    Így van, ha megnézed, honnan indultál, ez igenis nagyon szép eredmény, le a kalappal! A met+diéta+mozgás hármasának betartásával őszig egyenesbe jössz, és jönni fog a várva várt pocaklakó is, meglátod!! :o)
    Azt megkérdezhetem, hogy a TSH-d mennyi volt, ill. mikor kezdtél gyógyszert szedni rá és milyen adagban? (én most kezdtem csak szedni, nekem nem igazán volt magas a TSH (inkább a teherbeesés szempontjából volt magas), plusz nagyon magas a TPO elleni antitestek száma, ezért döntött úgy az orvos, hogy gyógyszerre állít). A ciklusaidban a pm gyógyszer hatására történt valami változás?
    Sok sikert és kitartást!

    VálaszTörlés
  2. Köszi a bíztatást:) Nekem a tsh-m alacsony volt, az ft4 volt nagyon magas. Ha jól emlékszem 22-ig jó, nekem 24 volt. Már vagy három éve szedem rá a bogyót, változó mennyiségben, de sokat nem változott. Sajnos arra már nem emlékszem mennyivel kezdtem, de most hirtelen amit elő tudtam kapni (leletet), azon 0,54 volt. Ez tavaly évvégi eredmény és ez változott most 2 körülre. A ciklusom szerencsére magamhoz képest normalizálódott. Ez nálam azt jelenti, hogy kb. 35-40 naposak. De én ennek is örülök, mert mielőtt kiderült volna az inzulinrezisztencia, addig volt, hogy hónapokat kihagyott, sőt egyszer egy teljes évet is!

    VálaszTörlés
  3. Szia Ági,
    Köszi szépen a választ! :o)
    Ha még lejjebb megy az inzulinszinted, tartod a diétát, mozogsz és megfelelő arányban szedsz pár meghatározó fontosságú vitamint és nyomelemet, akkor szerintem a ciklusod is közelíteni fog a teljesen optimálishoz :o) (az IR javításához én például erősen javaslom a D vitaminpótlást; nemrég írtam róla a blogomon is)
    A http://www.pco-szindroma.hu/index2.html oldalt szoktad böngészni? Rengeteg pcos sikertörténet van fent, ami szintén erőt adhat!

    VálaszTörlés
  4. Az az igazság, hogy mostanában kicsit visszafogtam magam a blogok olvasgatásával, mert úgy éreztem, hogy nem tesz jót. Nem jó folyamatosan ezen kattogni. Most picit szünetet tartok, de azért néhány sorstársamat nyomon követem:) Köszi a tippet, mindenképp megnézem majd.

    VálaszTörlés