2010. november 2., kedd

Végre történik valami 2010.10.13.

Végre kicsit lejjebb ment az inzulin szintem! Mostmár "csak" 78. Viszont a vércukor kicsit megemelkedett. Azt mondta a dokinéni, hogy ez valószínűleg azért van, mert még mindig keveset eszek. Mondtam, hogy oké, én ennék többet, de találjunk ki valamit, mert már utálok enni, sőt undorodom a hústól. Erre az mondja: "nem terhes maga kedveském?". Ááá, ugyan késett a menstruációm a múlt hónapban, kb két hét késéssel jött meg, igaz kevesebb volt jóval, meg nem is volt igazi vérzés, inkább csak barnázás, de azért vettem két tesztet is egy hét különbséggel, sajnos mindkettő negatív lett. A dokim szerint azért még lehetek terhes, úgyhogy várjuk meg a következőt, ha megint késik, vagy nem jön meg, akkor megnézzük a véremet, hogy van-e hcg benne vagy sem. Mert elvileg akkor a megemelkedett vércukor szint is meg lenne magyarázva:) Ja, és tegnapelőtt hánytam is! Igaz nem reggeli rosszullét volt, hanem esti, de azért még remélem lehet amiatt, hogy baba van a pocakban:) Na jó, tudom, hülye vagyok, nem szabad ennyire beleélni magam, de azért nagyon reménykedem benne! Remélem nem jön meg!:) 15. és 18. között esedékes a következő kb, addig már csak pár napot kell kibírnom. Annyira jó lenne, ha egy ilyen csoda részesei lehetnénk és nem lenne szükségünk a lombikozásra!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése